SZKOLENIA CRM – ZAŁOGA JEDNO-/WIELO-OSOBOWA

Skontaktuj się z nami

Wypełnij formularz

Szkolenie Cockpit / Crew Resource Management są szkoleniami, które mamy przyjemność prowadzić najdłużej ze wszystkich projektów szkoleniowych.

Byliśmy prowadzącymi instruktorami teoretycznymi jednych z pierwszych w Polsce pomysłów na szkolenia CRM w linii lotniczej. Posiadamy certyfikaty ukończenia kilku zagranicznych szkoleń dla instruktorów CRM i tą wiedzą i doświadczeniem z procesów selekcyjnych staramy się dzielić. Szkolimy także instruktorów CRM z uwagi na kompetencje związane z wieloletnią oceną kompetencji CRM podczas procesów selekcji pilotów, wiedzy na temat dynamiki grupy, interakcji i wyzwań współpracy w kokpicie i na pokładzie.

Posiadamy doświadczenie w zakresie prowadzenia tego typu szkoleń w trybie wprowadzających i odświeżających dla linii lotniczych i małych przewoźników. Jak wskazują raporty bezpieczeństwa EASA, pomimo regularnych szkoleń CRM deficyty w zakresie umiejętności współpracy wśród załogantów wcale się nie zmniejszają, a słaby CRM wciąż zajmuje wysokie miejsce na liście zagrożeń współczesnego otoczenia operacyjnego. 

Przypadło nam w udziale bycie uczestnikiem bardzo ciekawych i wartościowych warsztatów dla instruktorów CRM prowadzonych przez IATA. Stąd staramy się prowadzić szkolenie CRM, tak żeby ono miało sens i wprowadzało nową jakość w samoocenie kompetencji i rozwoju pilota, a przede wszystkim nie było nudne jak większość tych prowadzonych w ten sam sposób od lat bez inspiracji i rozwoju samych prowadzących.

Program szkolenia w zależności od wymiaru godzinowego i oczekiwań Państwa organizacji będzie dopasowane do Państwa potrzeb.

duzy_AC